Algemene Voorwaarden

De volgende verkoop-, handels- en leveringsvoorwaarden zijn van toepassing op de aankoop van goederen op www.mollyandmy.nl.

https://www.mollyandmy.nl is eigendom van MollyogMy ApS.

KvK-nummer: DK37137588

MollyogMy ApS
Blytækkervej 22
7000 Fredericia
Denemarken
Tel: 6013 3644

Alle productprijzen op www.mollyandmy.nl zijn aangegeven in euro's (EUR) en inclusief BTW, maar exclusief verzendkosten.

Alle overeenkomsten worden in het Nederlands gesloten. Op aankopen op www.mollyandmy.nl is de Wet Koop op afstand van toepassing.

Betaling

Betaling voor artikelen die zijn gekocht bij www.mollyandmy.nl kan via de volgende betalingsmogelijkheden worden gedaan:

  • Klarna
  • VISA
  • VISA Electron
  • Mastercard

Als je een betaalkaart gebruikt, wordt de betaling pas van je rekening afgeschreven als de artikelen vanuit ons magazijn worden verzonden.

Wij slaan alleen de informatie op die voor ons noodzakelijk is om het/de overeengekomen artikel(en) op de juiste plaats af te leveren. We hebben niet de mogelijkheid om kaartgegevens openbaar te maken, meerdere bedragen in rekening te brengen, een hoger bedrag dan de waarde van de bestelling in rekening te brengen of iets dergelijks.

Verbod op aankoop met het oog op wederverkoop

www.mollyandmy.nl is uitsluitend gericht op particuliere consumenten. Daarom kunnen alleen particuliere consumenten aankopen doen op www.mollyandmy.nl. Wanneer je je aankoop afrondt, bevestig je hierbij dat je de artikelen niet koopt als handelaar met het oog op wederverkoop.

Wij behouden ons het recht voor je bestelling te annuleren als wij bij Molly&My van mening zijn dat een aankoop is gedaan door een handelaar en dus met het oog op wederverkoop.

Producten

Op www.mollyandmy.nl steken we veel passie in het hebben van de juiste selectie voor de juiste prijs. Dit betekent dat de producten op www.mollyandmy.nl grondig getest en onderzocht zijn.

Bij Molly&My verkopen we ook een aantal eigen producten. Deze omvatten sieraden, jurken en andere basisartikelen. Deze producten worden gemaakt in samenwerking met professionele partners in het veld, waardoor je als consument goede en op kwaliteit geteste producten krijgt voor een scherpe prijs.

Naast ons grote assortiment voorraadartikelen hebben we ook vooruitbestelling artikelen op www.mollyandmy.nl. De verwachte levertijd van deze producten wordt aangegeven in de titel van het product en staat duidelijk vermeld op de website.

Retour- en herroepingsrecht

Je kunt je artikel(en) binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling aan ons retourneren. Dit is een beperkt retourrecht, wat betekent dat het artikel in dezelfde kwaliteit, hoeveelheid en staat moet zijn als toen je het ontving. Je moet de originele verpakking in onbeschadigde staat opsturen. De artikelen mogen niet zodanig getest zijn dat het gebruik ervan de verkoopwaarde duidelijk vermindert. Daarom mogen de artikelen na gebruik geen geur of iets dergelijks hebben.

Bijzondere artikelen zoals fopspenen, zeepjes, lippenstiften enz. kunnen alleen in ongeschonden staat worden geretourneerd. Artikelen zonder hanglabels worden niet geretourneerd. Het artikel moet in een deugdelijke verpakking worden teruggestuurd, en er mag geen retourlabel rechtstreeks op schoenendozen en dergelijke worden bevestigd.

Zodra de artikelen door ons zijn verwerkt, ontvang je een e-mail. Je moet binnen 5 dagen contact met ons opnemen als er verschillen zijn tussen wat we hebben verwerkt en wat je denkt dat je hebt teruggestuurd.

We betalen het geld terug met hetzelfde betaalmiddel dat je voor de aankoop hebt gebruikt.

Je moet betalen voor het terugsturen van het pakket naar ons, en je bent aansprakelijk als er schade ontstaat tijdens het retourtransport. Je kunt je aankoop niet annuleren door te weigeren de artikelen in ontvangst te nemen. Als je je pakket niet afhaalt en het ongeclaimd naar ons wordt teruggestuurd, wordt €9 van je bestelling afgetrokken. Als je je bestelling met thuisbezorging hebt besteld, maar deze weigert in ontvangst te nemen, brengen we €5 administratiekosten in mindering.

Je kunt hier een retourlabel kopen.

Het artikel dient te worden verzonden naar: Blytækkervej 22, 7000 Fredericia, Denemarken

LET OP: Je kunt voor maximaal 250 Euro aan retourzendingen versturen met DHL. Als je retourpakket dit bedrag overschrijdt, is het op eigen risico en wordt eventueel verlies niet gedekt door www.mollyandmy.nl.

We raden je aan de retourartikelen in meerdere pakketten te versturen als het bedrag hoger is dan 250 euro.

Klachten

Molly&My biedt een klachtrecht van 24 maanden volgens de Deense Wet Verkoop van Goederen: voor gebreken die bij normaal gebruik van het product worden geconstateerd. Dit betekent dat je het artikel kunt laten repareren, vervangen of een prijsvermindering kunt krijgen, afhankelijk van de specifieke situatie.

Als je een klacht over een product wilt indienen, neem dan contact met ons op via mail@mollyandmy.nl. Stuur een e-mail met daarin het volgende:

-        Naam
-        Ordernummer
-        Een beschrijving van de fout/het gebrek
-        Foto('s) van de fout/het gebrek

Je dient je klacht binnen een redelijke termijn in te dienen nadat je de fout/het gebrek hebt ontdekt. Klaag je binnen twee weken nadat het gebrek is ontdekt, dan is de klacht altijd tijdig.
Als de klacht terecht is, vergoeden we je (redelijke) verzendkosten. Het artikel dient altijd in een deugdelijke verpakking naar ons te worden verzonden.
Vergeet niet altijd een verzendbewijs te krijgen, zodat we je verzendkosten kunnen vergoeden.

Levering

Molly&My zorgt voor bezorging met DHL en PostNL (tenzij anders vermeld) aan de ontvanger op de vroegst mogelijke datum na bestelling. Wij verzenden pakketten vanuit ons magazijn van maandag tot en met zaterdag.

Een tijdige levering is afhankelijk van de vraag of de vervoerder de ons opgegeven levertijd respecteert. In geval van zeer late (meerdere dagen) of niet-levering, neem dan contact met ons op via mail@mollyandmy.nl. In dergelijke gevallen stuurt Molly&My een nieuwe levering als het artikel nog op voorraad is. 

Wij leveren in heel Nederland. Alle leveringen worden bezorgd door DHL en PostNL en kosten vanaf 7,49 euro. Bij bestellingen boven 99 euro is de bezorging bij een pakketpunt/pakketautomaat gratis.

Lees hier meer over onze bezorgopties.

Vooruitbestellen van artikelen

Als je een vooruitbesteld artikel koopt, geven we op de productpagina een verwachte levertijd aan. Als je voorraadartikelen samen met een vooruitbesteld artikel bestelt, worden deze samen met het vooruitbestelde artikel verzonden als het in ons magazijn aankomt. Dit geldt ook als je meerdere vooruitbestelde artikelen bestelt met verschillende aankomsttijden. In dat geval wordt de bestelling samen verzonden als alle vooruitbestelde artikelen in ons magazijn zijn. 

Houd er rekening mee dat we niet alle maten van dezelfde style tegelijk ontvangen. Daarom kan er een overloop zijn, zodat sommige maten pas enige tijd na ontvangst en verzending van de eerste maten worden verzonden.

Prijzen

Als een prijs duidelijk foutief is en je dit redelijkerwijs had moeten beseffen, zijn wij niet verplicht het betreffende product tegen de foutieve prijs te leveren.

We vergoeden geen klanten die al artikelen hebben gekocht die vervolgens tijdens een uitverkoop/outlet worden afgeprijsd. Bestellingen worden gefactureerd tegen de prijs die geldt op het moment van bestellen. Dit geldt ook tijdens actieperiodes wanneer de prijzen van dag tot dag kunnen dalen.

Wegens wijzigingen en/of prijsverhogingen van producten van leveranciers, die kunnen samenvallen met lopende leveringen van producten aan ons, behouden wij ons het recht voor om artikelen met prijskaartjes te ontvangen waarvan de prijs niet dezelfde is als vermeld op de website.

We passen de prijs van alle artikelen niet aan - noch van uitverkoopartikelen, noch van artikelen voor de volle prijs.

Feestdagen en speciale dagen

Tijdens grote verkoopperiodes, feestdagen of speciale jubilea kunnen de levertijden langer zijn dan normaal.

Je kunt hier meer lezen over onze speciale dagen. 

Uitverkochte artikelen

Als een artikel niet op voorraad is, zullen we er alles aan doen om het terug op voorraad te krijgen. Als je contact met ons opneemt via mail@mollyandmy.nl en ons over het betreffende artikel informeert, zullen we het intern doorgeven. Op de productpagina kun je je altijd aanmelden om een e-mail te ontvangen als het artikel weer op voorraad is.

Good vibes only beleid

Bij Molly&My is ons beleid van samen winkelen het toppunt van GOOD VIBES ONLY. We willen alleen een goede ervaring voor onze klanten, volgers en collega's in de Molly&My-familie.

'I'll take care of you - Please take care of me'

De regels van ons Good vibes only-beleid zijn eenvoudig:

  1. We spreken elkaar netjes aan, of we elkaar nu kennen of niet. We accepteren geen beledigend gedrag van onze medewerkers of klanten.
  2. We handelen allemaal te goeder trouw en zorgvuldig.

We kijken ernaar uit om zaken met je te doen volgens bovenstaande regels.

Privacybeleid

Lees hier ons privacybeleid.

Klachtenregeling

Als je als klant om wat voor reden dan ook een klacht wilt indienen over www.mollyandmy.nl, kun je dat doen via het EU-consumentenportaal. Je kunt het ODR bereiken via deze link: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Mocht er een geschil zijn, dan hopen we dat je eerst contact met ons opneemt via mail@mollyandmy.nl. We zullen altijd proberen een goede oplossing te vinden.

Jurisdictie & toepasselijke wet

Elk geschil tussen de koper en MollyogMy ApS, met inbegrip van de interpretatie van de algemene voorwaarden van www.mollyandmy.nl, zal worden beslecht door de Maritieme en Commerciële Rechtbank in Kopenhagen in overeenstemming met de Deense wet met Deens als geldige taal.